قوانین و مقررات

 

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه پمپ فلوا

قوانین عمومی

تعریف فروشنده و شرایط کالا

خدمات الکترونیکی

ثبت پردازش و ارسال سفارش

نظرات کاربران

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

ضمانت اصالت کالا

فروشگاه لئو با گارانتی محصولات

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

مزیت پرداخت اینترنتی

پرداخت کارت به کارت

شماره حساب های فروشگاه پمپ لئو

شماره کارت های فروشگاه پمپ لئو

روش های ارسال

خدمات پس از فروش

 

 کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه پمپ فلوا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه پمپ فلوا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه پمپ لیو و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه پمپ فلوا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه پمپ فلوا از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه پمپ فلوا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه پمپ فلوا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف فروشنده و شرایط کالاها

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، توسط فروشگاه پمپ فلوا از شرکت‌ معتبر و واردکننده رسمی و قانونی عرضه می‌شود.

- فاکتور کالاهایی که توسط خریدار خرید میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشگاه پمپ فلوا ارسال می‌شود.
- خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
- سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 15 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
- در صورتی‌که فروشگاه پمپ فلوا تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
- به کالاهای فروشگاه پمپ فلوا تخفیف سازمانی تعلق می‌گیرد.

 

خدمات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه پمپ فلوا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه پمپ فلوا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه پمپ فلوا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

ثبت پردازش و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه پمپ فلوا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه پمپ فلوا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه پمپ فلوا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه پمپ فلوا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه پمپ فلوا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

نظرات کاربران

 هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه پمپ فلوا ، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات فروشگاه پمپ فلوا با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. فروشگاه پمپ فلوا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی فروشگاه پمپ فلوا درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

 

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

 ۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.

۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
۶. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۸. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
۹. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱۱. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
۱۲. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۳. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
۱۴. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۵. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از فروشگاه را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
۱۶. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۷. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۸. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

 

ضمانت اصالت کالا

 مشتریان این شرکت می توانند مطمئن باشند که کالاهای دارای بسته بندی فابریک و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آنها صورت نگرفته را از فروشگاه پمپ فلوا خریداری و دریافت می نمایند.

فروشگاه پمپ فلوا اصالت همه کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده‌است، را از فروشگاه پمپ فلوا پیام خریداری می‌کنند. شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آن‌ها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. 

 

فروشگاه فلوا با گارانتی محصولات

کلیه پمپ های فلوا دارای گارانتی ۲۴ ماهه از طرف شرکت فن آوران تهویه پیام میباشند.
شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت ، معدن و تجارت به عنوان واردکنندگان قانونی در کشور فعالیت می کنند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده باید گارانتی و خدمات پس از فروش آن کالا  را نیز ارائه کنند ، بنابراین گارانتی اینگونه شرکتها ، گارانتی معتبر محسوب می شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است ، می توانند گارانتی های معتبر  را از نامعتبر شناسایی نمایند.

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت فروشگاه پمپ لیو دارای گارانتی های معتبر می باشند.
بنابراین کلیه کالاهایی که در فروشگاه پمپ فلوا عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در این سایت به فروش نمی‌رسد. از این رو است که فروشگاه پمپ فلوا اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت خود را تضمین می‌کند. 

در سایت مرجع و فروشگاهی پمپ فلوا ، قیمت های تضمین شده هر محصول همراه با گارانتی اصلی کالا، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما کاربران و مشتریان عزیز ارائه گردیده است.

 

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران فروشگاه پمپ فلوا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه امن اینترنتی بانک های ملی، ملت ، سپه،کشاورزی و رفاهدر سایت فروشگاه پمپ فلوا هزینه سفارش خود را  پس از تایید قیمت به صورت آنلاین پرداخت  نمایند.

بدین منظور کاربران میتوانند:

  1. پس از تکمیل مرحله عضویت در سایت فروشگاه پمپ فلوا ، با ورود به حساب کاربری خود در سایت فروشگاه پمپ فلوا  آدرس و مشخصات فردی را کامل کنید
  2. با کلیک بر روی دکمه افزودن به سبد خرید (که در صفحات محصولات نمایش داده میشود) محصول مورد نظر خود را  به سبد خرید اضافه کنند.
  3. پس از تکمیل عضویت و مشخصات فردی وارد مراحلی بشرح زیر میشوید:
    تایید نهایی سبد خرید محصولات 
    -انتخاب روش ارسال کالا
    - انتخاب روش پرداخت (پرداخت اینترنتی، پرداخت هنگام تحویل، پرداخت بصورت کارت به کارت) روش پرداخت بصورت اینترنتی را انتخاب و در بین درگاه های امن بانک ملی، بانک ملت ،  بانک سپه ،بانک کشاورزی و بانک رفاه یکی را بصورت دلخواه انتخاب نموده و آخرین مرحله خرید خود را که واریز وجه است را نهایی کنند.

شایان ذکر است که تمامی کاربران می بایست شناسه تراکنش بانک را به عنوان رسید نزد خود نگه دارند.

هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید:

  1. شماره 16 رقمی کارت
    این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.
  2. رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
    برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
    رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. 
    کارت بانک‏ ها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز مربوط به بانکی که کارت شما صادر شده است مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، یک  رمز جدید برای خود را انتخاب کنید و از این پس خرید های اینترنتی خود را با آسایش و راحتی بیشتری به انجام رسانید.
  3. کد CVV2
    این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.
  4. تاریخ انقضا
    تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

مزیت پرداخت اینترنتی

با توجه به اینکه پرداخت اینترنتی سبب ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود، کاربرانی که پرداخت خود را به صورت اینترنتی و از طریق یکی از درگاه های بانکی امن فروشگاه پمپ فلوا انجام دهند، در صورتی که سفارشات آنها حداقل 3 ساعت پیش از پایان ساعات کاری شرکت ثبت گردد کارشناسان فروشگاه پمپ فلوا طی همان روز هماهنگی های لازم را انجام میدهند. همچنین در صورت ثبت سفارش اینترنتی در خارج از زمان اداری، کارشناسان فروشگاه پمپ فلوا حداکثر طی 24 ساعت کاری جهت هماهنگی های لازم با شخص سفارش دهنده تماس حاصل می نمایند.

هم اکنون، کلیه کاربران سایت فروشگاه فلوا میتوانند با در دست داشتن رمز دوم و یا رمز اینترنتی کارت بانکی خود مبلغ خرید خود را بصورت اینترنتی پرداخت نمایند تا در اسرع وقت کارشناسان فروشگاه پمپ فلوا با آنها تماس گرفته و زمان تحویل کالا را با ایشان هماهنگ نمایند.

پرداخت کارت به کارت

افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی تعیین شده در سایت دماتجهیز و یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی سایت فروشگاه پمپ فلوا به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و فروشگاه پمپ فلوا پیشنهاد می‌کند که از روش پرداخت اینترنتی جهت پرداخت استفاده نمایید.

شماره حساب های فروشگاه پمپ فلوا:

  1.      بانک ملی       با شماره حساب 01060723000001  و شماره شبا IR330170000000106072300001
  2.      بانک ملت       با شماره حساب      41460527170  و شماره شبا IR050120000000004146052770
  3.      بانک سپه       با شماره حساب       50800129005 و شماره شبا IR340150000000050800129005
  4.      بانک کشاورزی با شماره حساب          608120783 و شماره شبا  IR370160000000000608120783

 

شماره کارت های  فروشگاه پمپ فلوا:

1-    بانک سپه        5892101158308102

2-     بانک رفاه        5894637000034089

 

روش های ارسال

 تحویل کالا در تهران

 

1-    فروشگاه دفتر سعدی : مشتریان محترمی که در تهران ساکن هستند میتوانند پس از واریز وجه و تسویه، کالاهای خود را در فروشگاه مرکزی در خیابان سعدی دریافت نماییند.

2-    ارسال بار درب مغازه:مشتریان محترم میتوانند با هماهنگی با باربری و یا یکی از مسئولان فروش در فروشگاه مرکزی کالاهای خود را در محل مورد نظر خود تحویل گیرند.

 

تحویل کالا در شهرستان

 

 دلیل مشکلات وصول وجه از شهرستانها، لطفا جهت انجام پردازش سفارش خود، ابتدا نسبت به واریز وجه به یکی از شماره حسابهای ذکر شده در بخشروش های پرداخت اقدام نمائید.

پس از پردازش سفارش و صدور حواله به انبار، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بر اساس محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری خواهد بود.

 

تحویل از طریق باربری

 

 در روش کالا بصورت پس کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد .هزینه باربری توسط شرکتهای حمل و نقل تعیین و دریافت می گردد و مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 24 ساعت، شهرهای دور 48 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 72 ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد.
شهرهای تحت پوشش و شهرهای نزدیک به آنها

آبادان - آبدانان - آبیک - آباده - آزادشهر - آستارا –آستانه (اراک) – آستانه اشرفیه - آشخانه ( بجنورد) - آقاجاری - آق قلا - آمل - ابهر - ابرکوه - اراک - اردکان - اردبیل - ازنا - ارسنجان - اسالم - اسدآباد - الیگودرز - اندیمشک - املش - اهرم - اهواز - ارومیه - امیدیه - ادیمی (زابل) - اسلام‌آبادغرب - اسفراین - اشنویه – اصفهان وحومه - اقلید - ایرانشهر - ایذه - ایلام - ایوان‌غرب - بابلسر - بابل – باغ ملک - بانه - برازجان - بروجرد - بروجن - بجنورد - بم - بناب - بندر امام‌خمینی (سربندر) - بندر انزلی - بندرترکمن - بندرعباس - بوانات (سوریان) - بوشهر - بوکان - بهشهر - بیرجند - بیجار - بهبهان - پاسارگاد - پاوه - پره‌سر – پل دختر - پیرانشهر - تاکستان - تالش – تربت حیدریه - تبریز - تنکابن - تویسرکان - حمیدیه - جغتای - جلفا - جم - جوانرود - جوین - جویبار - جهرم - جیرفت - چابهار‌‌‌ - چالدران - چالوس - خاش – خرم آباد – خرم بید(دهبید) – خرم دره–خدابنده (قیدار) - خرمشهر - خمین - خمینی شهر –خنداب (اراک) - خوانسار - خورموج - خوی - داراب - دامغان - دزفول – دشت مرغاب - دورود - دلیجان - دهدشت – دره شهر – دیوان دره - رامسر – رام شیر – رام هرمز - رشت - رفسنجان - روانسر - رودسر – روم شکان - زابلوزهک - زاهدان - زنجان - ساری - ساوه - سبزوار - سراب - سراوان – سرپل ذهاب - سردشت - سروستان - سعادتشهر - سقز - سلطانیه - سلماس - سمنان - سنقرکلیایی - سنندج - سوسنگرد - سیرجان - سیوند - شادگان - شازند - شاهرود - شاهینشهر - شوش - شوشتر - شهرضا - شهرکرد - شیراز - شیروان – صائین قلعه - صحنه - صفاشهر/سروستان - صومعه سرا - عسلویه - (منطقه ویژه انرژی پارس) - علی‌آباد کتول - فامنین - فسا - فرمهین (اراک) – فریدون کنار - فلاورجان - فولادشهر و ذوب آهن - فومن–قادرآباد (سعادت شهر) - قائمشهر - قائن - قشم - قروه - قزوین - قصرشیرین - قم - قوچان - کازرون - کاشان - کاشمر - کامیاران - کرج - کردکوی - کرمان - کرمانشاه - کلاچای–کمیجان (اراک) - کنگاور - کنگان - کهنوج - کوهدشت - کیش - گالیکش - گچساران - گرگان - گلپایگان - گناباد - گنبدکاووس - گیلانغرب - لار - لالجین - لاهیجان - لردگان - لنگرود - لوشان - لیسار - ماکو - ماهشهر - مبارکه - محلات - محمودآباد - مراغه - مرند - مرودشت - مریوان - مسجدسلیمان - مشهد - ملایر - ملکان - منجیل - مهاباد–مهاجران (اراک) - مهران - میاندوآب - میانکوه - میانه - میبد - مینودشت - میلاجرد (اراک) – نجف آباد - نراق - نظرآباد - نقاب - نقده - نکا - نوشهر - نور - نورآباد لرستان - نهاوند - نهبندان - نیشابور - هادی شهر - هامون - هرسین - هشت‌پر - هشتگرد - هفتکل - همدان - هندیجان - هویزه - هیرمند - هیدج - یاسوج - یزد

  

خدمات پس از فروش

  فروشگاه پمپ فلوا همواره توجه به مشتریان و برآورده سازی نیازهای آنان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در سال های گذشته نیز مفتخر به دریافت لوح و تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده گردیده است. در این راستا این شرکت برای افزایش کیفیت و سرعت پاسخگویی به مشتریان جهت ارائه خدمات پس از فروش، اقدامات زیر را اجرایی نموده است:

۱. افتتاح دفتر مرکزی خدمات پس از فروش

۲. افزایش مدت زمان گارانتی محصولات

۳. تامین گسترده قطعات یدکی

 

شرایط  گارانتی

  •  انجام خدمات مندرج در کارت ضمانت نامه در قبال ارائه دستگاه معیوب به صورت کامل، تمیز و بدون هیچ گونه دست خوردگی همراه اصل کارت و هولوگرام مخدوش نشده و فاکتور مربوطه ممهور به مهر و امضای فروشنده میباشد.
  • در حفظ و نگهداری کارت ضمانت نامه دقت فرمایید.
  • ضمانت نامه صادر شده فقط برای کالای قید شده در آن معتبر است.
  • در طول مدت گارانتی، برطرف نمودن کلیه نواقصی که به تشخیص متخصصین این شرکت مربوط  به کارخانه لیو باشد، رایگان انجام می پذیرد.
  • این ضمانت نامه در برگیرنده هزینه قطعات تعویضی و اجرت کار خواهد بود و شامل هزینه ای مربوط به نصب مجدد، حمل و نقل به نمایندگی و یا تعمیرگاه مرکزی  و بالعکس و یا هرگونه مواردی از این قبیل نخواهد شد.
  • این ضمانت نامه شامل تجهیزات و قطعات جانبی از قبیل تابلو برق، سیستم لوله کشی و دیگر لوازم نمیباشد.

 

موارد زیر در برگیرنده شرایط ضمانت نامه نمی باشد:

 

  • عدم دقت در انتخاب پمپ (سازگار نبودن پمپ با کاربرد مورد نظر)
  • عدم دقت در حمل و نقل و خسارت ناشی از آن
  • کارکرد پمپ بدون سیال و یا حجم کم (خشک کارکردن پمپ) 
  • عدم دقت در نصب صحیح مکانیکی و الکتریکی و رعایت نکردن ارتقا مکش مثبت در ورودی پمپ
  • شرایط کاری متفاوت از آنچه در دفترچه مشخصات درج شده مانند دما و فشار کاری بیشتر
  • نوسانات برق و نبود تجهیزات حفاظتی در تابلو و دو فاز شدن دستگاه های سه فاز
  • هرگونه باز کردن و تعمیر الکتروپمپ  توسط افراد غیر مجاز
  • بروز عوامل غیر مترقبه از قبیل آتش سوزی، زلزله و نظایر آنها که به عملکرد پمپ مربوط  نباشد.
  • استفاده از سیال تحت پمپاژ غیر از آب، نظیر استفاده از مواد شیمیایی مانند اسید ها و بازها، حلال ها و الکل ها و سیالات حاوی ذرات جامدی که خارج از موارد مندرج در دفترچه  مشخصات باشد و به تایید کتبی بخش فنی این شرکت نرسیده باشد.