پمپ های کفکش فلوتر دار استیل/پلیمری

  • پمپ کفکش (XKS -250S)

    Stainless steel garden submersible pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق (کفکش) فلوتر دار با بدنه ی استیل و حداکثر دبی 7 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 6متر و توان 250 وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال آب از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

  • پمپ کفکش (XKS -500S)

    Stainless steel garden submersible pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق (کفکش) فلوتر دار با بدنه ی استیل و حداکثر دبی 10 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 7.5متر و توان 500 وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال آب از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

  • پمپ کفکش (XKS -750S)

    Stainless steel garden submersible pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق (کفکش) فلوتر دار با بدنه ی استیل و حداکثر دبی 11.5 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 9 متر و توان 750 وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال آب از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

  • پمپ کفکش (XKS -900S)

    Stainless steel garden submersible pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق (کفکش) فلوتر دار با بدنه ی استیل و حداکثر دبی 6.5 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 34 متر و توان 900 وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال آب از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

  • پمپ کفکش (XKS -1100S)

    Stainless steel garden submersible pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق (کفکش) فلوتر دار با بدنه ی استیل و حداکثر دبی 6.5 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 45 متر و توان 1100 وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال آب از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

  • XKS-750PW

    garden submersible pump

مقایسه کالاها