پمپ های لجن کش

  • پمپ لجن کش (50WQ 15-20-2.2)

    submersible sewage pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق فاضلابی (لجن کش) 2 اینچ با پروانه دوکاناله و بدنه ی چدن ضد زنگ و حداکثر دبی 40 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 22 متر و توان 2.2 کیلو وات در مدل سه فاز و موتور 2 پل 2850 دور و کاربرد انتقال فاضلاب و لجن و آب کثیف و دارای ناخالصی از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی، معدنی و ساختمانی قابل استفاده می باشد .

  • پمپ لجن کش (XSP 9-7.5/0.25 I)

    Stainless steel submersible sewage pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق فاضلابی (لجن کش) فلوتر دار با بدنه ی چدن و استیل و حداکثر دبی 150 لیتر بر دقیقه و حداکثر ارتفاع 7.5 متر و توان 0.25 کیلو وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال فاضلاب و لجن و آب کثیف و دارای ناخالصی از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی، معدنی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

  • پمپ لجن کش کاتر دار تکفاز یک اسب LSWm100CA

    LSWm100CA submersible sewage pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق فاضلابی (لجن کش) دارای خردکن به همراه فلوتر با بدنه ی چدن و پروانه استیل و حداکثر دبی 26.5 لیتر بر دقیقه و حداکثر ارتفاع 19.5 متر و توان 1.3 کیلو وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال فاضلاب و لجن و آب کثیف و دارای ناخالصی از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی، معدنی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

  • لجن کش چدنی کاتر دار سه فاز با پروانه نیمه باز 50SWP 12-30-4/QG

    submersible sewage pump

    پمپ های لجن کش کاتر دار سری SWP که جهت انتقال سیالاتی همراه با ذرات جامد و معلق مثل آب های گل آلود و فاضلاب های صنعتی و خانگی حاوی ذرات معلق و الیاف های بلند و جامداتی مثل پلاستیک های بیمارستانی استفاده میشود و به صورت مستغرق درون سیال قرار می گیرند.

  • 50SWE 15-20-2.2 لجن کش چدنی سه فاز با پروانه دوکاناله

    submersible sewage pump

    پمپ های لجن کش چدنی سه فاز با پروانه دوکاناله سری SWE که جهت انتقال سیالاتی همراه با ذرات جامد و معلق مثل آب های گل آلود و فاضلاب های صنعتی و خانگی حاوی ذرات معلق و الیاف های بلند استفاده میشود و به صورت مستغرق درون سیال قرار می گیرند.

  • پمپ لجن کش (50WQ 15-26-3)

    submersible sewage pump

    الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق فاضلابی (لجن کش) 2 اینچ با پروانه دوکاناله و بدنه ی چدن ضد زنگ و حداکثر دبی 46 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 28 متر و توان 3 کیلو وات در مدل سه فاز و موتور 2 پل 2850 دور و کاربرد انتقال فاضلاب و لجن و آب کثیف و دارای ناخالصی از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی، معدنی و ساختمانی قابل استفاده می باشد .

مقایسه کالاها