تصویر پمپ استخری (XKP 1604)

پمپ استخری (XKP 1604) pool pump

پمپ چرخ دنده ای XKP برای گردش آب در استخر های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار میگیرد. قابلیت جداسازی ذرات جامد معلق از آب حاوی ناخالصی.

کد کالا: 460271091000

products.sharing

استخرها از دیرباز تا کنون به عنوان یک ورزش تفریحی دارای طرفداران بسیار زیادی در جوامع مختلف بوده اند، اصلی ترین مشخصه استخرها کیفیت آب آنها می باشد و از این رو دانش ساخت و طراحی استخر ها روز به روز در حال پیشرفت می باشد، یکی از اصلی ترین اجزای استخرها پمپ های استخری می باشد که وظیفه آنها گردش آب به جهت کمک به سالم نگاه داشتن آب و همچنین تامین فشار مورد نیاز جهت گردش در مدار فیلتراسیون و تا حدی فیلتر نمودن برخی ذرات موجود در آب می باشد.

یکی از اهداف این شرکت لیو توسعه جامعه سالم می باشد که در راستای که اقدام به تولید پمپ های استخری با نام XKP نموده است، این پمپ ها در برند لیو با توان 200 الی 2200 وات تولید می گردند که همگی با برق تکفاز کار می کنند و داری یک صافی پلاستیکی مشبک در بدنه پمپ می باشند که برای فیلتر نمودن ذرات معلق در آب استخرها می باشد و به راحتی جداسازی و تمیز می گردد.

پمپ های XKP قادر به انتقال و گردش آب های تا حدی کثیف در استخر ها هستند و حداکثر دمای آب قابل انتقال با این پمپ ها 35 درجه سانتیگراد می باشد، حداکثر آبدهی این محصول 30 متر مکعب در ساعت (500 لیتر در دقیقه) و حداکثر ارتفاع هد آنها 18 متر می باشد، این پمپ ها در صورت نصب صحیح قادر به مکش آب از  استخر هایی با عمق حداکثر 3.5 متر را دارند.

جنس بدنه پمپ های XKP از پلاستیک مهندسی PP و پروانه آن ها از پلاستیک مهندسی PPO ساخته شده اند و مقاومت خوبی در مقابل مواد ضدعفونی کننده آب استخر از جمله کلر را دارند.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 016.8
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 027
حداکثر عمق مکش (M) 3.5
حداکثر عمق غوطه وری (M)
سیال قابل پمپ آب اندکی کثیف
دور موتور (rpm) 2950
قطر دهانه ورودی (INCH) 1/2 2
قطر دهانه خروجی (INCH) 1/2 2
جنس بدنه پمپ پلاستیک مهندسی PP
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه پلاستیک مهندسی PPO
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
وزن با جعبه (kg) 15.7
کاربرد 1 استخر
کاربرد 2
کاربرد 3
توان (HP) 002.15
توان (KW) 001.6
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور F
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IPX5
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها