تصویر پمپ جتی (AJM 75)
تصویر پمپ جتی (AJM 75)
تصویر پمپ جتی (AJM 75)

پمپ جتی (AJM 75) stainless steel jet pump

پمپ چرخ دنده ای AJm برای انتقال آب تمیز و یا سیالاتی که خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه آب باشد. مناسب برای تامین فشار آب خانگی ، آبیاری باغ ها ، دستگاه های تهویه مطبوع، تخلیه چاه ها و حوضچه ها با عمق کم.

کد کالا: 460161031000

products.sharing

پمپ های جتی (Jet Pump) یکی از انواع مدل های پرکاربرد پمپ ها می باشند که در برند لیو با نام AJm نام گذاری شده اند، این پمپ ها برای انتقال آب تمیز و سایر سیالات مشابه آب در خواص فیزیکی و شیمیایی قابل استفاده می باشند و در مصارف گوناگونی از جمله آبرسانی ساختمانی، سیستم های آبیاری بارانی تحت فشار، آبیاری باغات و مزارع، تخلیه آب از چا ها و حوضچه های کم عمق (حداکثر عمق 9 متر) و .... استفاده می شوند.

اندازه لوله خروجی این پمپ ها 1 اینچ می باشد و با توان 0.3 تا 1.5 کیلو وات در برند لیو تولید می شوند که با برق تکفاز کار می کنند، حداکثر ارتفاع (هد) این پمپ ها 72 متر می باشد و میزان آبدهی تا حداکثر 8.4 متر مکعب در ساعت ( 140 لیتر در دقیقه) می باشد، اگر از این پمپ برای تخلیه حوضچه ها و چاه ها استفاده گردد در صورت نصب صحیح می توان آب را از عمق حداکثر 9 متر تخلیه نمود.

پمپ های جتی لیو با بدنه استنلس استیل 304 یا چدن ضد زنگ HT200 می باشد که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده اند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد، ساخته شده اند و پروانه آنها نیز از جنس استنلس استیل 304 ساخته شده است.

در پمپ های جتی به جهت دستیابی به ارتفاع بالا و همچنین ایجاد مکش خوب از چند قطعه داخلی به نام دیفیوزر و یک نازل ونتوری استفاده شده است که این قطعات از جنس پلاستیک مهندسی PPO میباشند.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 040
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 003.9
حداکثر عمق مکش (M) 9 +
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 60 درجه سانتی گراد
حداکثر عمق غوطه وری (M)
سیال قابل پمپ آب تمیز
دور موتور (rpm) 2950
قطر دهانه ورودی (INCH) 1
قطر دهانه خروجی (INCH) 1
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه استنلس استیل 304 (AISI304)
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
وزن با جعبه (kg) 15.5
کاربرد 1 خانگی
کاربرد 2 کشاورزی
کاربرد 3
توان (HP) 001
توان (KW) 0.075
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور F
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IPX4
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها