تصویر پمپ دوپروانه (2ACM300H)

پمپ دوپروانه (2ACM300H) multistage centrifugal pump

پمپ چرخ دنده ای 2AC برای انتقال آب تمیز و یا سیالاتی که خواص فیزیکی و شیمیایی آن مشابه آب باشد. مناسب برای تامین فشار آب خانگی ، سیستم های آبیاری کشاورزی ، مصارف صنعتی ، بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی و سیستم های تهویه مطبوع .

کد کالا: 460561101000

products.sharing

پمپ های سانتریفیوژ دو پروانه از جمله پمپ هایی هستند که مصرف زیادی در کاربردهای مختلف دارند و در برند لیو با نام 2AC مشخص می گردند که عدد 2 در ابتدای نامگذاری نشانه وجود دو پروانه در هوزینگ پمپ می باشد.

 این پمپ ها در برند لیو با توان های 0.75 تا 4 کیلوات ( 1 الی 5.5 اسب بخار) و با برق مصرفی تکفاز و سه فاز  (پمپ های تکفاز در نام گذاری با نام 2ACm مشخص می گردند) تولید می گردند.

در پمپ های سانتریفیوژ که بیش از یک پروانه در آنها استفاده می شود می توان به ارتفاع بیشتری نسبت به پمپ های تک پروانه سانتریفیوژ با توان مشابه دست پیدا کرد از این رو می توان این پمپ را برای آبرسانی در ساختمان های نسبتا بلند، بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی، انتقال آب در مسافت های طولانی، آبیاری باغات و مزارع و تجهیزات تهویه مطبوع و ... استفاده نمود و سیال قابل انتقال توسط این پمپ ها آب تمیز و سایر مایعات شبیه به آب در خواص فیزیکی و شیمیایی می باشد.

پمپ های دو پروانه سانتریفیوژ لیو حداکثر آبدهی معادل 15.5 مترمکعب در ساعت (255 لیتر در دقیقه) و حداکثر ارتفاع هد 82 متر را دارند و در صورت نصب صحیح قادر به مکش آب از چاه ها یا استخر هایی با عمق حداکثر 8 متر می باشند.

جنس پروانه این پمپ ها در مدل 2ACm75 و 2AC75 که توان 0.75 کیلووات (یا یک اسب بخار) دارد از استیل 304 و در سایر مدل ها از برنج می باشد، برای ساخت بدنه این پمپ ها از چدن ضد زنگ HT200 که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد، استفاده شده است و شفت این محصول از جنس استنلس استیل 304 می باشند.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 065
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 015.5
حداکثر عمق مکش (M) 8 +
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 60 درجه سانتی گراد
حداکثر عمق غوطه وری (M)
سیال قابل پمپ آب تمیز
دور موتور (rpm) 2950
قطر دهانه ورودی (INCH) 1/2 1
قطر دهانه خروجی (INCH) 1/4 1
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه برنج
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
کاربرد 1 خانگی
کاربرد 2 کشاورزی
کاربرد 3 تهویه مطبوع
توان (HP) 004
توان (KW) 003
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور F
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IPX4
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها