تصویر پمپ سانتریفیوژ افقی  (ECH 15-40 )

پمپ سانتریفیوژ افقی (ECH 15-40 ) Stainless steel horizontal multistage pump

پمپ چرخ دنده ای سانتریفیوژ افقی طبقاتی با بدنه و پروانه از جنس استیل 304 و 316 بسیار کم صدا و مصرف کم انرژی الکتریکی با حداکثر دبی 31 متر مکعب در ساعت و توان 4 کیلو وات با کاربری در تامین فشار آبرسانی،تغذیه دیگ بخار،بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی و آب شیرین کن های صنعتی می باشد.

کد کالا: 460221353000

products.sharing

پمپ های ECH لیو از نوع پمپ های سانتریفیوژ افقی طبقاتی می باشند، که در آنها از چند پروانه برای پمپاژ سیال استفاده شده است و تعداد  این پروانه ها از 2 الی 6 عدد بسته به مدل متغیر می باشد، به دلیل استفاده از چند پروانه در این پمپ ها امکان دستیابی به فشار خروجی بیشتر نسبت به پمپ های تک پروانه با توان مشابه وجود دارد.

پمپ های ECH نسبت به پمپ های معمول دارای صدای کمتر و کارکرد نرم تری می باشند و برای مصارفی از قبیل تامین آب ساختمان، بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی، تامین فشار خط لوله، تامین آب گلخانه، پرورش آبزیان و طیور، مصارف صنعتی و معدنی، و سیستم های تهویه مطبوع و ... سیستم ها استفاده می شوند.

این پمپ ها در مدل های مختلفی تولید می شوندو قابلیت تامین فشار تا 55 متر و آبدهی تا 28 متر مکعب بر ساعت را دارند و در صورت نصب صحیح قادر به مکش آب از استخر یا چاه با عمق حداکثر 8 متر را دارند و حداکثر دمای مجاز سیال برای آنها 85 درجه سانتیگراد می باشد (نکته: شرکت لیو مدلی را با نام ECH-D تولید می نماید که حداکثر دمای مجاز سیال برای آنها 40 درجه سانتیگراد می باشد و قیمت پایین تری دارند).

پمپ های ECH در دو مدل ECH و ECH-S تولید می گردند که تفاوت این دو مدل در جنس ابتدا و انتهای پمپ می باشد، در پمپ های ECH جنس ابتدا و انتهای پمپ از چدن ضد زنگ HT200 و سایر قطعات شامل بدنه پمپ، پروانه ها، دیفیوزرها و شفت از استنلس استیل 304 ساخته شده اند و در پمپ های ESH-S تمام قطعات پمپ از استنلس استیل 304 ساخته شده اند.

 

پمپ های افقی طبقاتی ECH با توان موتور الکتریکی 0.37 الی 4 کیلو وات (0.5 الی 5.5 اسب بخار) تولید می کنند و موتور الکتریکی آنها دارای کلاس حفاظت محیطی IP55 و کلاس عایق حرارتی F می باشد.

پمپ های ECH  گزینه بسیار مناسبی برای انواع مصارف ذکر شده می باشند زیرا با توجه به راندمان بالا در مصرف انرژی صرفه جویی می نمایند و طول عمر بسیار مناسبی دارند.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 055.5
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 022
حداکثر عمق غوطه وری (M)
سیال قابل پمپ آب تمیز
دور موتور (rpm) 2950
قطر دهانه ورودی (INCH) 2
قطر دهانه خروجی (INCH) 2
جنس بدنه پمپ استنلس استیل ASISI304)304)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه استنلس استیل 304 (AISI304)
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
وزن با جعبه (kg) 39.8
کاربرد 1 صنعتی
کاربرد 2 خانگی
کاربرد 3 تهویه مطبوع
توان (HP) 005.5
توان (KW) 004
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز سه فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) ۳۸۰
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور F
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP55
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها