تصویر پمپ سانتریفیوژ زمینی (XST 50-125/40)

پمپ سانتریفیوژ زمینی (XST 50-125/40) standard centrifugal pump

پمپ سانتریفیوژ چرخ دنده ای استاندارد زمینی از جنس چدن ضد زنگ و حداکثر دبی 220 متر مکعب در ساعت و حداکثر هد 99.5 متر و حداکثر توان 55 کیلو وات (سه فاز) با کاربری در تامین فشار در سیستم های آبرسانی،بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی ، تاسیسات صنعتی و کشاورزی،سیستم های تهویه مطبوع می باشد

کد کالا: 460402273000

products.sharing

پمپ های سانتریفیوژ معروف ترین و متداولترین پمپ ها در صنعت پمپ می باشند و در محدوده بسیار وسیعی در کارخانه های پمپ سازی تولید می گردند، شرکت لیو این پمپ ها را در چند تیپ مختلف تولید می نماید که یک تیپ آن پمپ های XST می باشد که در صنعت با نام پمپ های سانتریفیوژ زمینی شفت مستقیم شناخته می شوند.

پمپ های XST قادر به انتقال آب تمیز و سایر سیالات مشابه آب در خواص فیزیکی و شیمیایی می باشند و در مصارف مختلفی از قبیل تامین آب برای مصارف مختلف ساختمانی، صنعتی، کشاورزی و ... و همچنین گردش آب در سیستم های تهویه مطبوع و سایر سیستم ها استفاده می شوند.

پمپ های XST دارای اتصال فلنچی می باشند و در شرکت لیو با قطر لوله خروجی از 1.25 الی 3 اینچ تولید می گردند.

حداکثر آبدهی این پمپ ها 220 مترمکعب بر ساعت و حداکثر هد آنها 95 متر می باشد و قادر به انتقال آب با دمای 10- الی 85+ درجه سانتیگراد می باشند و داری توان موتور الکتریکی 0.75 الی 55 کیلووات (1 الی 75 اسب بخار( می باشند، که این موتورها داری کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی IP54 می باشند.

بدنه پمپ های XST از چدن ضد زنگ HT200 می باشد که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده اند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد ساخته شده و جنس پروانه آنها بسته به مدل از چدن ضد زنگ یا استنلس استیل 304 با کیفیت و طول عمر طولانی ساخته شده است و به جهت جلوگیری از ورود آب از قیمت پمپ به الکتروموتور از مکانیکال سیل با جنس کربن/سیلیکون کارباید با استاندارد DIN24960 استفاده شده است.

یکی از مزایای ساختار این پمپ ها این می باشد که در این پمپ ها در صورت نیاز به تعمیرات نیاز به باز کردن بدنه پمپ از خط لوله نمی باشد و بدون نیاز به جدا کردن پمپ از لوله سایر قسمت ها (پروانه، مکانیکال سیل، موتور) از انتها قابل جدا شدن و تعمیر می باشند.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 024
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 085
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 85 درجه سانتی گراد
سیال قابل پمپ آب تمیز
دور موتور (rpm) 2950
قطر دهانه ورودی (INCH) 1/2 2
قطر دهانه خروجی (INCH) 2
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه چدن ضد زنگ (HT200)
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
وزن با جعبه (kg) 55
کاربرد 1 صنعتی
کاربرد 2 خانگی
کاربرد 3 کشاورزی
توان (HP) 005
توان (KW) 004
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز سه فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) ۳۸۰
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور F
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP54
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها