تصویر پمپ سیرکولاتور(LRP25-120/180)

پمپ سیرکولاتور(LRP25-120/180) circulation pump

پمپ های سری LRP از نوع سیرکولاتور با سطوح سرعت مختلف ( سه سرعته ) برای تنظیم توان بوده که مناسب برای گردش آب سرد و گرم در منازل و سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد.

کد کالا: 460431691000

products.sharing

پمپ های سیرکولاتور از جمله پمپ های پر مصرف در صنایع مختلف می باشند، شرکت لیو این پمپ ها را در چند تیپ مختلف تولید می نماید که یک تیپ آن پمپ های سیرکولاتور LRP می باشد، این پمپ ها در مصارفی از قبیل گردش آب گرم یا سرد در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی تهویه مطبوع، تامین فشار آب گرم در منازل و، سیستم های گرمایش مرکزی و ... استفاده می شوند.

پمپ های سیرکولاتور LRP از نوع پمپ های خطی می باشند و دارای اندازه لوله خروجی و ورودی یکسان می باشند و این اندازه از 15 الی 42 میلی متر در مدل های مختلف می باشد که بسته به مدل توسط اتصال مهره ماسوره یا فلنچ به خط لوله با اندازه 1 الی 2 اینچ متصل می گردند

در سیستم های گردش آب برخی زمان ها نیاز به افزایش یا کاهش سرعت گردش آب به جهت تنظیم میزان گرما یا سرمای حاصله از سیستم می باشد، بدین منظور پمپ های LRP دارای کلید تنظیم دور با سه سرعت مختلف می باشند که وضعیت این کلید به راحتی توسط کاربر قابل تنظیم می باشد.

پمپ های  LRP دارای حداکثر ارتفاع هد 11.5 متر و حداکثر آبدهی 170 لیتر در دقیقه می باشند و دمای سیال قابل پمپاژ توسط این پمپ ها از 2 الی 110 درجه سانتیگراد می باشد.

موتور الکتریکی این پمپ ها دارای توان 34 الی 270 وات می باشد که با برق تکفاز کار می کند و دارای کلاس حرارتی H و کلاس حفاظت محیطی IP44 می باشند.

با توجه به همکاری هایی که شرکت لیو با نامدارترین تولید کنندگان پمپ های سیرکولاتور در دنیا می نماید سعی بر این نموده که از بالاترین استانداردها در تولید و جنس این محصول استفاده نماید، جنس بدنه پمپ های LRP  از برنز یا چدن ضد زنگ HT200 می باشد که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده اند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد و به صورت پیش فرض پمپ ها با بدنه چدن تولید می گردند و در صورت درخواست مشتری این محصول با بدنه برنز تولید می گردد، جنس شفت این پمپ از آلومینا سرامیک 99 درصد (99% alumina ceramic) می باشد و پروانه آن از پلاستیک مهندسی PPO با قابلیت تحمل دما تا 150 درجه سانتیگراد تولید شده است.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 11.5
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 004.2
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 2 تا 110 درجه سانتی گراد
سیال قابل پمپ آب تمیز
دور موتور (rpm) 1450
قطر دهانه ورودی (INCH) 1
قطر دهانه خروجی (INCH) 1
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (Cast iron)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه پلاستیک مهندسی PPO
جنس شفت سرامیکی
کاربرد 1 خانگی
کاربرد 2 تهویه مطبوع
کاربرد 3 صنعتی
توان (HP) 0.07
توان (KW) 0.055
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور H
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP42
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها