تصویر پمپ کفکش (KBZ 35.5)

پمپ کفکش (KBZ 35.5) submersible dewatering pump

الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق (کفکش) 3 اینچ با بدنه ی چدن زنگ و پروانه نیمه باز و حداکثر دبی 70 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 32 متر و توان 5.5 کیلو وات در مدل سه فاز با کاربرد انتقال آب از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در پروژه های آب و فاضلاب و مصارف کشاورزی، معدنی، صنعتی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

کد کالا: 460321213000

products.sharing

الکترو پمپ های کفکش از نوع ­­­­­­­­­پمپ های سانتریفیوژ جهت انتقال سیالات و تخلیه پساب ها هستند که به صورت مستغرق درون سیال قرار می گیرند . سری KBZ با پوسته چدن ضد زنگ از مقاومت و کارکرد بالایی در پروژه های صنعتی و کارخانجات برخوردار است .

این سری از محصولات لیو با موتور سه فاز دارای بالاترین راندمان کاری در میان الکتروپمپ های مستغرق موجود در سبد کالایی لیو می باشد که می تواند خیال تمامی کارخانجات و شرکت های تولیدی و صنعتی را جهت استفاده در سیستم های انتقال و یا آبرسانی راحت کند . همچنین با توجه به نوع طراحی پروانه ها قابلیت انتقال سیالات دارای ناخالصی طبق اطلاعات مندرج در دفترچه و کاتالوگ را دارا می باشد .

سیم پیچ از نوع مسی که برخی کارخانجات تولید کننده از آلومینیوم برای سیم پیچی بدلیل قیمت پایین تر استفاده می کنند و محافظ حرارتی کار شده در آن باعث طول عمر بالا و راندمان کاری بهتری در کلیه مصارفی که در قسمت کاربرد ها به آن اشاره شده کار شده است.

با توجه به سیستم خنک کنندگی این نوع پمپ ها توسط آب باید در چاه هایی نصب گردند که در آن غرق شوند. خشک کار کردن پمپ آب کف کش موجب سوختن موتور آن می گردد.

در پمپ های آب کفکش موتور به پروانه ای که داخل یک محفظه قرار دارد، متصل شده است و با ورود مایعات به داخل پمپ، پروانه ها شروع به چرخش کرده و ماده سیال را حرکت می دهند و باعث تخلیه آن می شوند.

برای انتخاب یک پمپ مناسب، به کاربرد پمپ آب کف کش و نوع چاه خود و همچنین حداکثر عمق غوطه وری توجه داشته باشید و همچنین شفت این نوع محصول از جنس استینلس استیل می باشد که در برابر آب ضد زنگ باشد . قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور پمپ و قسمت مکانیکی که تاثیر خیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ کف کش می گذارد پروانه پمپ و روتور می باشد که از استاندارد های روز اروپا پیروی می کند .

کاربرد کف کش های سه فاز سری KBZ

  1. انتقال یا تخلیه آب از منابع و مخازن ، استخر های آب ، گودال ها ، چاه ها ، رودخانه ، نهر و جویبار ها ،سیلاب ها و آبگرفتگی ها
  2. انتقال آب های کثیف و دارای ناخالصی با ذرات معلق حداکثر تا ۱۹.۵ میلی متر 
  3.  مورد استفاده در پروژه های فواره ،آب نما و آب نمای موزیکال ، استخر ،زمین های کشاورزی ، تهویه مطبوع ، مرغداری ، گلخانه ها ، پد های سلولزی ، برج خنک کننده ، صنایع ، نیروگاه ها ، ساختمانی ، استخر های پرورش ماهی و میگو ، شرکت های حفاری ، سد سازی ، مترو ، جاده سازی
  4. انتقال آب های کثیف و استفاده در پروژه های عمرانی ، صنایع معدنی و انتقال انواع دوغاب رقیق و سیالات دارای ذرات جامد تا ۱۹.۵ میلی متر 
  5.  منطبق بر انواع سیستم های آبیاری

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 032
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 070
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 40 درجه سانتی گراد
حداکثر عمق غوطه وری (M) ۲۵
سیال قابل پمپ آب تمیز
قطر دهانه خروجی (INCH) 0.12
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (Cast iron)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه چدن ضد زنگ (Cast iron)
جنس شفت استیل
وزن با جعبه (kg) 84
کاربرد 1 صنعتی
کاربرد 2 کشاورزی
کاربرد 3 خانگی
توان (HP) 007.5
توان (KW) 005.5
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز سه فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) ۳۸۰
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور B
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP68
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها