تصویر پمپ کفکش (QDX1.5-12-0.25A)

پمپ کفکش (QDX1.5-12-0.25A) submersible pump

الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق (کفکش) فلوتر دار با بدنه ی چدنی و حداکثر دبی 7 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 12 متر و توان 0.25 کیلو وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال آب از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

کد کالا: 460371001000

products.sharing

الکترو پمپ های کفکش از نوع ­­­­­­­­­پمپ های سانتریفیوژ جهت انتقال سیالات و تخلیه پساب ها هستند که به صورت مستغرق درون سیال قرار می گیرند . سری QDX با پوسته چدن از مقاومت و کارکرد بالایی برخوردار است .

سیم پیچ از نوع مسی که برخی کارخانجات تولید کننده از آلومینیوم برای سیم پیچی بدلیل قیمت پایین تر استفاده می کنند و محافظ حرارتی کار شده در آن باعث طول عمر بالا و راندمان کاری بهتری در کلیه مصارفی که در قسمت کاربرد ها به آن اشاره شده کار شده است 

      

 با توجه به سیستم خنک کنندگی این نوع پمپ ها توسط آب باید در چاه هایی نصب گردند که در آن غرق شوند. خشک کار کردن پمپ آب کف کش موجب سوختن موتور آن می گردد.

 

تمامی مدل های محصولات برند لیو از جمله سری QDX  دارای فلوتر می باشد که درواقع کار این وسیله قطع و وصل کردن پمپ می باشد و به گونه ای عمل می کند که وقتی آب از سطح پمپ پایین می آید فرمان می دهد و پمپ قطع می شود و زمانی که آب از پمپ بالا می آید پمپ کف کش شروع به کارکردن می کند .

  ای افزایش طول عمر یک کفکش توصیه می گردد حتی المقدور از نوع فلوتر دار و همچنین برای انتهای کفکش حتماً از توری استفاده گردد تا برگ و خاشاک مانع از انتقال آب نگردد. در پمپ های آب کف کش موتور به پروانه ای که داخل یک محفظه قرار دارد، متصل شده است و با ورود مایعات به داخل پمپ، پروانه ها شروع به چرخش کرده و ماده سیال را حرکت می دهند و باعث تخلیه آن می شوند. برای انتخاب یک پمپ مناسب، به کاربرد پمپ آب کف کش و نوع چاه خود و همچنین حداکثر عمق غوطه وری توجه داشته باشید و همچنین شفت این نوع محصول از جنس استینلس استیل می باشد که در برابر آب ضد زنگ باشد . قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور پمپ و قسمت مکانیکی که تأثیر خیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ کف کش می گذارد، پروانه پمپ و روتور می باشد که از استاندارد های روز اروپا پیروی می کند .

به نحوه قرارگیری پمپ های کفکش در تصویر زیر توجه فرمایید :

کاربرد کف کش های چدنی سری QDX

  1. انتقال آب تمیز و دارای ناخالصی کم و همچنین سیالات دارای خواص فیزیکی و شیمیایی نزدیک به آب
  2. انتقال یا تخلیه آب از چشمه ، استخر ، چاه، حوضچه های جمع آوری آب تمیز ، منابع و مخازن
  3. آبرسانی خانگی ، ویلایی ،ساختمانی ، کشاورزی و باغبانی
  4. مورد استفاده در پروژه های فواره ،آب نما و آکواریوم ، مرغداری ، دامداری ، وان های نگهداری ماهی و میگوی کوچک ، گلخانه ها ، باغچه ها ، مزارع و باغات

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 012
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 007
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 40 درجه سانتی گراد
حداکثر عمق غوطه وری (M) ۵
قطر دهانه خروجی (INCH) 0.038
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس سیم پیج مس
جنس شفت استیل
توان (HP) 0.34
توان (KW) 0.25
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور B
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP68
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها