تصویر پمپ محیطی(APM75H)
تصویر پمپ محیطی(APM75H)
تصویر پمپ محیطی(APM75H)

پمپ محیطی(APM75H) (APM75H) Peripheral Pump

پمپ چرخ دنده ای APm برای انتقال آب تمیز و یا سیالاتی که خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه آب باشد. مناسب برای تامین فشار آب خانگی ، دستگاه های تهویه مطبوع.

کد کالا: 460101041000

products.sharing

پمپ های محیطی از جمله متداول ترین پمپ ها دربازار ایران می باشند، این نوع پمپ ها در برند لیو با نامAPm مشخص می گردند که حرف P در نامگذاری مخفف کلمه Peripheral می باشد، این محصول برای انتقال آب تمیز طراحی شده و در مواردی از قبیل آبرسانی خانگی برای ساختمان های کوچک، سیستم های آبیاری پاششی کوچک،  سیستم های تهویه مطبوع کوچک و ... استفاده می شوند.

از نظر جنس قطعات در این پمپ ها شرکت لیو سعی بر این نموده که از بهترین متریال با بالاترین سطح استاندارد روز دنیا استفاده نماید، جنس بدنه این پمپ ها از چدن ضد زنگ HT200 می باشد که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده اند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد، پروانه این مدل پمپ از برنج ساخته شده و به دلیل نوع خاص پروانه و بدنه پمپ و فاصله کم آنها از یکدیگر، در قسمت داخلی و دو طرف پروانه از قطعات برنجی استفاده شده است، علت استفاده از این قطعات جلوگیری از تجمع زنگ زدگی و ذرات ناخالصی بین پروانه و بدنه پمپ در زمان هایی که برای مدتی از پمپ استفاده نمی شود می باشد و در نهایت این ساختار مانع از گرفتگی و قفل کردن پمپ می گردد، و عمر محصول را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

این محصول در مدل های مختلف دارای موتور الکتریکی با توان 0.37 تا 2.2 کیلو وات (0.5 الی 3 اسب بخار) با سیم پیچ مسی و بدنه آلومینیوم می باشند و وظیفه انتقال توان الکترو موتور به پروانه پمپ توسط یک شفت از جنس استنلس استیل می باشد و بلبیرینگ های این شفت از برند معروف C&U می باشند.

به دلیل فاصله کم پروانه و بدنه پمپ در محصول، این نوع پمپ ها توانایی تامین فشار بالا به نسبت توان کم خود را دارند و بسته به مدل از 2 الی 100 متر فشار را تامین می نمایند و محدوده آبدهی در این پمپ ها حداکثر تا میزان 90 لیتر در دقیقه ( 5.4 متر مکعب در ساعت) می باشد، حداکثر مکش از عمق این محصول معادل 8 متر می باشد که در صورت نصب صحیح قادر به مکش آب از چا ها یا استخر هایی با این عمق را دارد.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 105
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 002.1
حداکثر عمق مکش (M) 8 +
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 60 درجه سانتی گراد
سیال قابل پمپ آب تمیز
دور موتور (rpm) 2950
قطر دهانه ورودی (INCH) 3/4
قطر دهانه خروجی (INCH) 3/4
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه برنج
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
وزن با جعبه (kg) 11.5
کاربرد 1 خانگی
کاربرد 2 تهویه مطبوع
توان (HP) 001
توان (KW) 0.075
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور F
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IPX4
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها